Hepimiz, iş dünyası, e-ticaret, web portalları ve bloglardan nişlere kadar her tür web sitesine uyum sağlayabilen dünyanın en popüler CMS platformu olan WordPress hakkında bir fikrimiz var. Wordpress'te yalnızca WooCommerce eklentisini kullanarak bir e-ticaret mağazası geliştirebilir ve normal WordPress geliştirici ekibiniz bu işi sizin için yapabilir, WooCommerce uzmanlarını ayrı ayrı özelleştirilmiş bir e-ticaret mağazası oluşturmak için ayrı ayrı işe almanın kendi yararları vardır. Fakat açıkçası, ikinci seçenek daha pahalıdır ve WooCommerce uzmanlarını işe almanız gerekip gerekmediği çeşitli faktörlere bağlıdır.
Ne tür bir e-ticaret mağazası kurmanız gerekiyor? Ne tür bir özelleştirmeye ihtiyacınız var? E-ticaret sitenizin nasıl görünmesini ve hissetmesini istiyorsunuz? E-ticaret sitenizde ne tür bir arka uç işlevselliği bekliyorsunuz? Tüm bu sorular ve düşünceler, bir WooCommerce uzmanına ihtiyacınız olup olmadığına karar vermek için önemlidir veya normal WordPress geliştiricinize başvurabilirsiniz. Şimdi bu faktörlerin her birini tek tek açıklayalım.
Özel Özelliklerin ve Arka Uçun Tanıtımı İçin
Her e-ticaret mağazası, işlevsel gücünü ve özelliğini sofistike ve iyi yapılandırılmış bir arka uç aracılığıyla alır. Bir WooCommerce uzmanı, daha derin teknik yetenekler gerektiren özel özellikler ve arka uç işlevselliği içerebilir.
Bir e-ticaret mağazasının nasıl tepki verdiğini ve işlediğini büyük ölçüde arka uç mekaniğine bağlıdır. Düzenli bir WordPress geliştiricisi buna aşina olmayabilir ve onlar için performansın arka uç fonksiyonlarında değişiklik yapmak gerçekten zor olabilir. Dahası, çok yakın bir zamanda WooCommerce, hız ve performansı arttırmak amacıyla mesajların veritabanını kendi veritabanına taşımaya başladı. Bu nedenle WordPress'in sözde posta işlevi artık gelecekte çalışmayabilir. Bu, arka uçla değiştirmek için bir WooCommerce uzmanına ihtiyaç duymanızın başka bir nedenidir.
Ne tür bir e-ticaret mağazası kurmanız gerekiyor? Ne tür bir özelleştirmeye ihtiyacınız var? E-ticaret sitenizin nasıl görünmesini ve hissetmesini istiyorsunuz? E-ticaret sitenizde ne tür bir arka uç işlevselliği bekliyorsunuz? Tüm bu sorular ve düşünceler, bir WooCommerce uzmanına ihtiyacınız olup olmadığına karar vermek için önemlidir veya normal WordPress geliştiricinize başvurabilirsiniz. Şimdi bu faktörlerin her birini tek tek açıklayalım.
Özel Özelliklerin ve Arka Uçun Tanıtımı İçin
Her e-ticaret mağazası, işlevsel gücünü ve özelliğini sofistike ve iyi yapılandırılmış bir arka uç aracılığıyla alır. Bir WooCommerce uzmanı, daha derin teknik yetenekler gerektiren özel özellikler ve arka uç işlevselliği içerebilir.
Bir e-ticaret mağazasının nasıl tepki verdiğini ve işlediğini büyük ölçüde arka uç mekaniğine bağlıdır. Düzenli bir WordPress geliştiricisi buna aşina olmayabilir ve onlar için performansın arka uç fonksiyonlarında değişiklik yapmak gerçekten zor olabilir. Dahası, çok yakın bir zamanda WooCommerce, hız ve performansı arttırmak amacıyla mesajların veritabanını kendi veritabanına taşımaya başladı. Bu nedenle WordPress'in sözde posta işlevi artık gelecekte çalışmayabilir. Bu, arka uçla değiştirmek için bir WooCommerce uzmanına ihtiyaç duymanızın başka bir nedenidir.
Yorumlar
Yorum Gönder